4.06.2012

Zaktualizowano :3

Witajcie po kolejnej przerwie !
Mam dziś trochę do opowiedzenia ,ale będę się streszczać :D

A więc tak , na początek mam pytanko ..
Czy mój kochany kocurek jak mu zrobię luźny "naszyjnik" z muliny to się nie obrazi ?

Kochany kocurek troszkę kicha. Kicia jest uroczym sępem.
Jeszcze jedno ..
Dostałam na dzień dziecka :
- Ramkę na 3 zdjęcia (po bokach moje koty)
- 4 książki : "Mam szczeniaka" ,"Mój przyjaciel pies" , "Zdrowie twojego psa" i oczywiście "Poradnik hodowcy kotów"
- Wyczekanego Tableta Graficznego BAMBOO pen !!
BAMBOO pen ma dużo zastosowań ,ale jeszcze się uczę. Są do pobrania programy ,dzięki którym mogę się nieźle pobawić. Patrzcie jaką aplikacje znalazłam  :
Pisz numerek jeżeli chcesz aby z edytować Ci jakieś zdjęcie ^^

Oryginalne

a1

a2

a3

a4

a5

Duuch
a6

a7

a8

a9

A tu są ramki :
b1

b2

b3

 Piszcie zamówienia w komentarzach :D



3 komentarze:

  1. Ooo, masz tableta Cx i to tego co ja, żółwik : D Masz może konto na dA? btw. śliczne te twoje kotki, aż chce sie ukraść >D

    OdpowiedzUsuń