4.06.2012

YouTube !!!

Hej !
Mam Littlest Pet Shop ,ale nie używam ich od co najmniej roku.
Wymyśliłam z Insic ,że fajnie by było nagrać filmik reklamujący jej nowego bloga KLIK więc nagrałyśmy zwyczajny dzień z życia jej zwierzaków + reklama bloga.
Oto Filmik :

Sorry za jakość ..

Mam zamiar nagrać takie coś tylko ,że z Bańcurkiem i Kicią ,ale nie mam czarno białego kotka (mam tylko białego pomalowanego na Bańcurka , STRASZNE !)

UWAGA!
Jeżeli chcesz sprzedać lub wiesz gdzie można kupić czarno - białego kotka LPS to proszę o kontakt !! 


Jeśli ty też chcesz taki filmik PISZ !

3 komentarze:

  1. Hah, fajny pomysł ; ]
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz 12 lat. Bawisz się jakimiś figurkami zwierzątek. Nagrywasz filmiki z ich życia. Czy to nie jest lekko nienormalne?

    OdpowiedzUsuń